آجیل و برگه میوه

آجیل و برگه میوه از جمله میان وعده مناسب برای تمامی افراد میباشد که متخصصان تغذیه بسیار توصیه به مصرف آن کرده اند.

 

درباره آجیل و میوه

آجیل جز خوراکی های میباشد که در همه فصول موجود میباشد و همه مردم تمایل به مصرف آن را دارند به خصوص در ایام عید و شب یلدا بسیار از آن استفاده میشود .آجیل خشکپاک دارای انواع دانه های روغنی زیاد است که باعث احساس سیری میشود لازم به ذکر است که این محصول بسیار کم کالری هم میباشد که همین موضوع مانع چاقی میشود.

همانطور که میدانید ایران بعد از ترکیه دومین تولید کننده و صادرکننده میوه خشک میباشد. معمولا از میوه خشک به عنوان میان وعده استفاده می کنند.میوه های خشک تقریبا تمام محتوای آب آن را از طریق روش خشک کردن میوه حذف شده است. میوه طبق این فرآیند منقبض، کوچک و پرانرژی شده است.

خواص آجیل و میوه خشک

آجیل منبع پروتئین است که میتوان از این طریق به حفظ سلامتی کمک کرد و همچنین سرشار از کلسیم برای جلوگیری از پوکی استخوان است.آجیل منبع ویتامین ب ،مفید برای سلامت ماهیچه است که برای جلوگیری از گرفتگی و سفتی ماهیچه بدن است. از دیگر خواص آن میتوان به جلوگیری از آرتزوز اشاره کرد و همچنین برای قلب و حفظ تمرکز بسیار مناسب است.

میوه های خشک سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن است که مانند ویتامین ها، املاح و آنزیم ها هستند.به راحتی هضم و باعث تصفیه خون و پاکسازی روده و معده میشود.

خرید عمده