آلوچه ترش

مزه های ترش و ملس همیشه طرفداران خاص خود را در بر داشته اند. یکی از مزه هایی که هیچگاه فراموش نمی شود و همواره طعم بی نظیری را برای تمامی گروه های سنی در بر دارد، آلوچه ترش خشکپاک می باشد. این آلوچه علاوه بر طعم بی نظیر ،خواص بسیار ایده آل و مفیدی نیز خواهد داشت.

خواص آلوچه ترش خشکپاک

آلوچه ترش خشکپاک محصولی از مناطق سنندج و مشهد می باشند. طعم لذیذ آنها به دلیل زحمات فراوان افراد ، در واحد تولیدی خشکپاک بوده است. این محصول در دو نوع مختلف ارائه خواهد شد. از این جهت دارای مراحل تهیه مختلفی می باشد. یکی از این محصولات به صورت بدون هسته و بعدی به صورت هسته دار خواهد بود. محصول خمیری بدون هسته را با جدا سازی هسته ها و پوره نمودن آلوهای ترش و ملس به دست می آورند. اما محصول هسته دار را به صورتی که ابتدا آلوهای ترش و یا ملس را پاک نموده و سپس می پزند. این محصولات در بسته بندی های مختلفی ، ارائه خواهند شد. البته به دلیل برخورداری از طعم منحصر بفرد، واحد تولیدی خشکپاک اقدام به استفاده از برخی مواد افزودنی خواهد نمود.

انواع آلوچه ترش خشکپاک

همانطور که گفته شد این محصول دارای دو نوع متفاوت خمیری و هسته دار به بازار عرضه خواهد شد. همچنین بسته بندی در اوزان مختلف ، مشتریان را بر آن می دارد که بنا به نیاز خود اقدام به خرید آلوچه ترش خشکپاک نمایند. البته ناگفته نماند که موارد استفاده از این محصولات بسیار وسیع خواهد بود. در بسیاری از موارد از این محصول به عنوان طعم دهنده ی برخی از غذاها استفاده می کنند. با این روش از طعم لذیذ و بی نظیر غذا لذت خواهند برد. همچنین در بسیاری از موارد ، استفاده از این محصول به عنوان یک میان وعده بسیار ایده آل می باشد.

خرید عمده