خلال بادام

بادام از خشکبارهای بسیار مفید برای بدن می باشد که مواد مغذی بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. خلال بادام خشکپاک از جمله محصولاتی می‌ باشد که با در برداشتن خصوصیات ویژه ، انرژی ها و کالری های فراوانی را برای بدن به ارمغان خواهد آورد.

خواص خلال بادام

خلال بادام خشکپاک از خواص ایده آل و بی نظیری برخوردار می باشد. استفاده از محصولات اولیه ارگانیک و کاملا مرغوب یکی از خصوصیات واحد تولیدی خشکپاک می باشد. با استفاده از بهترین بادام ها که از شهر قزوین تهیه شده است ، دراین واحد تولیدی اقدام به تهیه خلال بادام نموده است. بادام با در برداشتن کلسیم ، ویتامین E ، فیبر مناسب و کالری ایده آل برای کودکان و نوزادان بسیار مقوی و انرژی زا بوده است. استفاده از این محصول بدن هیچ مواد افزودنی امکان پذیر بوده است. کیفیت برتر و همچنین رنگ جذاب در این محصول ، توجه بسیاری از افراد را به سمت خود معطوف داشته است. با توجه به موارد استفاده ی گسترده از این محصول ، می توان به اهمیت غذایی آن پی برد. یکی از غذاهای بسیار لذیذ و خوشمزه که توسط این ماده ی کم نظیر تهیه می شود، خورشت خلال می باشد. استفاده از این محصول در جای جای کشور طرفداران خاص و ویژه ی خود را خواهد داشت.

انواع خلال بادام خشکپاک

واحد تولیدی خشکپاک با ارائه ی محصولات در بسته بندی های متنوع و جذاب ، توجه بازار رقابتی را به سمت خود جذب نموده است. ارائه ی اوزان مختلف برای این محصول ، نشان دهنده ی درک بالای تولید کننده خواهد بود. در نظر گرفتن اوزان مختلف سبب گشته است که افراد از اقشار مختلف توانایی خرید این محصولات را داشته باشند. تمامی مراحل پاکسازی ، خلال نمودن و بسته بندی محصولات در این واحد تولیدی ، زیر نظر وزارت بهداشت و سازمان استاندارد صورت خواهد پذیرفت .

خرید عمده