آلوچه و لواشک

لواشک یک خوراکی ایرانی و با مزه ترش و شور است که از شیره غلیظ شده و قوام آمده میوه هایی همچون آلوچه، زردآلو، آلو، قیسی کیوی و امثال آن تهیه میکنند و همچون لواش آن راپهن و نازک می کنند تا خشک شود.

انواع آلوچه و لواشک خشکپاک

آلوچه خشکپاک تهیه شده از مشهد میباشد که دارای دو نوع خمیری و هسته دار است که در کارخانه خشکپاک پاک شسته و بسته بندی میشود.آلوچه خشکپاک در اوزان و بسته بندی های متفاوت میباشد.

لواشک خشکپاک تهیه شده از آذربایجان است که دردارای چند نوع طعم و مزه میباشد که ابتدا به صورت پوره سیب درآمده و سپس بسته بندی میشود که این محصول کاملا ارگانیک بوده و دارای سیب سلامت هم میباشد.

خواص آلوچه و لواشک خشکپاک

آلوچه دارای املاحی مثل آهن، کلسیم، فسفر، منیزیم، سدیم و منگنز میباشد، از دیگر خواص آن میتوان به جلوگیری از چربی خون بالا، پیری سلول وسرطان میباشد.همچنین آلوچه ضد قارچ و ضد باکتری میباشد.همچنین برای درمان بیماری ضعف اعصاب و درمان بیماری خونی میباشد

لواشک خشکپاک دارای ویتامین های آ،ب و مواد معدنی میباشد که به دلیل داشتن کالری پایین، مانع چاقی میشود. انواع لواشک خشکپاک هر کدام خاصیت متفاوتی دارند.لواشک انار در کنترل اوره، دفع سموم و تعدیل مایعات بدن بسیار مفید است.لواشک زرشک در جهت پایین آمدن تب، کنترل فشار خون و ضربان قلب، تسکین دردهای روماتیسم و مفصلی موثر است . لواشک آلو در تنظیم دستگاه گوارش بسیار موثر بوده است.

خرید عمده