بادام زمینی با پوست خشکپاک

بادام زمینی با پوست به دلیل طعم لذیذی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد. این آجیل خواص فوق العاده ای دارد. بنابراین مصرف بادام زمینی برای حفظ سلامت بدن بسیار موثر و مفید می باشد. محصولات خشکپاک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. انواع مختلف بادام زمینی در بازار موجود است.

انواع بادام زمینی با پوست

بادام زمینی با پوست جزء مغز های بسیار پر خاصیت می باشد. این آجیل خشکپاک پروتئین زیادی دارد. توصیه می شود افرادی که در رشته بدنسازی فعالیت می کنند و یا وزنی زیر وزن طبیعی دارند از این نوع آجیل استفاده کنند. متخصصان تغذیه بر این باور هستند که بادام زمینی با پوست و یا به صورت کره حاوی مقدار زیادی ریز مغذی می باشد. در هر صورت مصرف این آجیل خشکپاک برای سلامتی بسیار مفید می باشد. آجیل خشکپاک تهیه شده از چین است. محصولات خشکپاک ابتدا پاک شده و سپس بسته بندی می شوند. محصولات خشکپاک بدون مواد افزودنی در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

این نوع آجیل خشکپاک در دو نوع با پوست و بدون پوست در بازار موجود است. چهار گونه بادام زمینی از قبیل اسپانیایی، ویرجینیا، رونده والنسیا بسیار پرطرفدار می باشند. علاوه بر این چهار گونه انواع قرمز و سفید تنسی  در بازار موجود است. بیشتر بادام های زمینی با پوست از نوع ویرجینیا و والنسیا می باشند.

خواص بادام زمینی با پوست

بادام زمینی با پوست  حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد. آنتی اکسیدان مانع از پیری زودرس می شود. این آجیل حاوی چربی های اشباع نشده است. بنابراین مصرف این نوع آجیل در کاهش کلسترول بد خون بسیار مفید می باشد. بادام زمینی سرشار از نیاسین است. نیاسین در ترمیم آسیب های سلولی، بهبود بیماری آلزایمر و  سایر مشکلات مربوط به بالا رفتن سن بسیار مفید می‌باشد. بادام زمینی با پوست یک منبع غنی ویتامین E است. بنابراین مصرف این نوع آجیل خشکپاک خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سرطانی را کاهش می دهد. بادام زمینی حاوی مقدار زیادی آهن است. افرادی که کم خونی دارند می توانند از این نوع آجیل خشکپاک استفاده کنند. این آجیل سرشار از کلسیم می باشد و مصرف آن سبب بهبود سلامت استخوان می شود.

خرید عمده